Figma je popularno in brezplačno orodje, ki omogoča številne funkcije dizajniranja kot tudi razvijanja protopitov in predstavitve vaših dizajnov za različne zaslone. Omogoča ustvarjanje animacij, ki pa jih ne moremo izvoziti direktno, le s pomočjo pluginov ali pa v obliki screen share. Četudi Figma ne omogoča direktnega importiranja illustratorjevih datotek (ai.) omogoča in podpira SVG formate, ki pa jih lahko generiramo v ilustatorju. Figma je edinstveno orodje za ustvarjanje predogledov uporabniške izkušnje za razvijalce aplikacij in spletnih strani. Poleg tega vsebuje orodja za ustvarjanja prepričljivih prezentacij(Figma Slides), predvsem pa omogoča, da lahko več ljudi sodeluje pri projektu, sestankuje preko Fig. Jam in je torej predvsem kolaborativno orodje. Z inštalacijo različnih pluginov pridobimo različne funkcionalnosti kot ustvarjanje enostavnih mock up-ov in ostalo. Samo delo je intuitivno in program hitro osvojimo.
NA TEČAJU SE BOSTE NAUČILI:
- – Navigirati v okolju programa. ✓
- – Razumeti logiko in funkcionalnosti ter rabo programa. ✓
- – Ustvariti dizajn z meritvami za razvijalce ✓
- – Frames (funkcionalnosti)
- – Auto layout in responsive dizajn
- – Razumeli boste kolaboracije ter delitev svojega projekta ✓
- – Ustvariti prototip in izvoziti datoteke. ✓
- – Figma design, slides, … ✓
- – Kako ustvariti datoteko (files), stran, ..splošna organizacija. (teams, drafs ) ✓
- – Ustvariti enostavne animacije. ✓
- – Inštalirati vtičnike. ✓
- – eksporirati datoteke ✓
TEČAJ VKLJUČUJE:
- 12 ur spletne učilnice (video predavanja) + praktične vaje pod vodenim mentorstvo (Webinar)
- podporo, odgovore na vprašanja in asistenco med samim tečajem
- cetifikat o pridobljenih veščinah
- svetovanje pri izdelavi vašega naslednjega ali akutalnega projekta po tečaju
KAKO POTEKA NAKUP OZ AKTIVACIJA UČILNICE:
– ob spletnem plačilu tečaja prejmete aktivacijsko kodo s katero vstopite v učilnico
– tečaj lahko poravnate tudi po predračunu ali poslani naročilnici na info@ekslibris.si
Poglavja
- 1 Section
- 17 Lessons
- Tednov: 2
- FIGMA17
- 1.11. Uvod v Figmo
- 1.22. Začetno okno, interface
- 1.33. Importiranje datotek
- 1.44. Uporaba templejtov
- 1.55. Program na namizju vs brskalniku
- 1.66. Frames
- 1.77. Spacing in poravnave
- 1.88. Komponente, grupe, slogi
- 1.99. Anatomija figmine datoteke
- 1.1010. Plasti, strani, canvas
- 1.1111. Zgodovina
- 1.1212. Prototip paleta, Dev mode
- 1.1313. Delo z ekipami, kolaboracije
- 1.1414. Pero, orodja, oblike, tekst, barva,….
- 1.1515. Responsive design
- 1.1616. Eksportiranje, pregled prototipa, mockups
- 1.1717. Vtičniki
Značilnosti
- samostojno delo v progamu
- razumevanje in pravila kompozicije
- postavljanje besedila, grafik in slik na stran
- ustvarjanje preloma, priprav na tisk
Ciljne skupine
- vsem kreativnim profesionalcem, entuziastom, študentom, založnikom,
- zaposlenim v marketingu ali ostalih organizacijah in podjetjih
- vsem, ki začenjajo novo poslovno ali karierno pot.
- Predznanje ni potrebno.
- Vsem, ki niso iz Ljubljane, imajo veliko obveznosti in si morajo sami razporediti čas za učenje